Často pomůže jen optimalizace

Lidé se mohou nejednou mylně domnívat, že pořídí-li si svůj vlastní e-shop, tedy web, přes který by mohli něco někomu prodávat, budou mít vystaráno. Ono to totiž vážně vypadá, že ti, kdo si takto počínají, jednoduše musí uspět, protože existuje tolik lidí majících přístup na internet, že to by bylo, aby se z jejich řad nerekrutoval i dostatečný počet platících klientů. Je tu přece tolik lidí, kteří se mohou na jakýkoliv web dostat, a to na rozdíl od běžných obchodů odkudkoliv na světě!

A taková možnost tu nesporně je. Všichni lidé ze všech světadílů by se teoreticky mohli sejít v jednom jediném e-shopu, a kdyby zde každý utratil byť i jen minimum, budou z toho miliardy. Jenže problémem je právě ta skutečnost, že je to pouhá teorie, zpravidla na hony vzdálená realitě.

internetové hledání

Na každý web se prostě může dostat návštěvníků habaděj. Jenže někteří o to, co se zde nabízí, pochopitelně nemusí mít zájem, a ti další takový internetový obchod třeba ani nenajdou. A to proto, že využívají k hledání toho žádoucího internetové vyhledávače. A vyhledávače nenabízejí všechny nabídky stejně a nikomu jenom tak bezdůvodně nestraní. Ty prostě posuzují kvality objevených webů, a pokud jsou tyto podle jejich kritérií nedostatečně kvalitní nebo se dokonce ani nedají nalézt, přisoudí jim vzdálenou pozici v záplavě podobných webů. A když je určitý odkaz zapadlý třeba i mezi stamiliony jiných odkazů, kdo ho asi otevře? Nikdo. Nebo skoro nikdo.

SEO na mobilu

A aby se nějaký konkrétní e-shop prosadil, potřebuje pomoc v podobě optimalizace pro internetové vyhledávače, zkráceně SEO.

I když jsou e-shopy založené na různých platformách, optimalizace jim pomůže dosáhnout vyšší návštěvnosti. Existuje přece SEO pro Fastcentrik a zrovna tak podporuje SEO Eshop-rychle. A kdo si svůj web nechá zdokonalit optimalizací, dočká se přízně vyhledávačů a pak samo sebou i lidí.


Podobné příspěvky