Závada motoru
Různé potíže
Pohonných jednotek je mnoho velikostí a typů, přičemž vždy je vhodné vybrat si takový, ab vyhovoval našemu využívání. Takový moderní turbodiesel se součástkami jako je filtr pevných částic není vhodný pro krátké každodenní trasy po městě. Naopak jej dobře využijeme na delší přesuny, takže záleží na charakteru jízd každého člověka. Samozřejmě http://www.halonoviny.cz/articles/view/46774618 také dost záleží na údržbě.
Klasikou je výměna oleje, přičemž někdy není na škodu servisní interval předepsaný výrobcem zkrátit, protože motoru to jedině prospěje. Můžeme mu také dopřát lepší palivo, které dokáže odstranit nějaké ty usazeniny. Mezi další nutný servis řadíme výměnu rozvodů a vodní pumpy po určitém nájezdu. I přes prevenci a servis se může stát, že na motoru bude nějaká závada. Může jít o nějakou banálnost, ale také vážnou závadu. Proto ji nepodceňujte, protože s takovou kontrolkou mazání nemůžeme pokračovat v jízdě, kdy mazání je podmínkou pro správný chod.
Špatné vstřikování
Jistě jste už slyšeli o tom, že dieselový motor se vstřikováním nafty pod vysokým tlakem potřeboval výměnu vstřiků. Nutno říct, že systém je to často k vidění, protože umožňuje dosahovat nížší spotřeby s emisemi, ale zároveň dobrého výkonu. Dokonce vstřiky tohoto systému může provést vstříknutí vícekrát během pouhého jednoho cyklu motoru, což se projevuje mimo jiné na nižší hladině hluku při běhu motoru.
Poruchu vstřiku nemusí mít na svědomí pouze usazeniny, které brání správnému rozprášení paliva, ale může bát způsobena opotřebením. Některé vstřiky se dají repasovat, ale následně musí být odborně seřízeny. Když nejde repas provést, tak dá zakoupit 038130073al https://www.woocar.cz/produkty/vstriky-motoru-vw-audi-seat-1-9-tdi-038130073al/, přičemž zánovní vstřiky můžeme rovnou koupit všechny čtyři. Sice už byl díl používaný, ale proto je za nižší cenu, takže záleží na Vás, jakou cestou se vydáte. Samozřejmostí je správná výměna.